Set estudiants de cuina es disputen la candidatura al concurs Protur chef

23 Nov 2021 | Noticias

Torna una nova edició del concurs d’escoles de cuina Protur Chef. Un certamen que s’ha convertit en tot un referent en la formació de joves promeses de la cuina del nostre país, i que suposa una oportunitat perquè els estudiants de cuina d’Esment Escola Professional puguin demostrar una vegada més les seves habilitats i coneixements adquirits.

Aquesta setmana, els fogons d’Esment Escola Professional van ser testimonis directes de les diferents elaboracions que van preparar els alumnes de cuina de Formació Dual a partir d’un mateix producte, l’ànec. Una carn que van triar els professionals de cuina d’Escola coincidint amb el mòdul de formació sobre carns que actualment cursen els estudiants. En total van ser 7 elaboracions, combinant cadascuna d’elles diferents ingredients i processos de cocció.

El nom del guanyador/a de la millor elaboració i que representarà a Esment Escola Professional en el concurs Protur Chef, que se celebrarà a Sa Coma el pròxim març del 2022, s’anunciarà en els pròxims dies, una vegada ho decideixi l’equip de professionals d’Esment Escola Professional.

Molta sort a tots els estudiants!

Proturchef6 proturchef2 proturchef5 proturchef3