Necessiten el nostre vot!

2 Feb 2022 | Noticias

Els dos alumnes d’Escola Esment Professional i candidats a ser finalistes en el concurs Premio Promesas de la Alta Cocina Le Cordon Bleu, necessiten el nostre vot per poder-se classificar. Per fer-ho només heu d’accedir als dos enllaços que us indiquem a continuació, on trobareu els vídeos de les receptes que cadascú ha elaborat i que ara el públic pot valorar. El vot popular suma, però no serà determinant, ja que la decisió final la tindrà el jurat oficial del concurs, que anunciarà la llista dels 10 finalistes el pròxim 3 de març.

Recordeu que Bryan Chávez i Albert Pujol, dos aprenents de cuina del tercer i darrer any de la modalitat de Formació Dual, van elaborar la setmana passada les seves respectives propostes a Escola i seguint el format oficial del Premi. Tant l’elaboració com les tècniques que van utilitzar es van registrar en un vídeo que ara, tant el jurat popular com el professional del concurs, hauran de valorar.

Ja podeu deixar el vostre vot a través d’aquests dos enllaços:

El certamen Premio Promesas de la Alta Cocina Le Cordon Bleu se celebra anualment amb l’objectiu de donar una oportunitat als cuiners novells que volen continuar creixent, desenvolupar el seu potencial i motivacions professionals, apostant per l’alta cuina amb valors.

El pròxim 3 de març es donarà a conèixer la llista dels 10 finalistes, que tindran de termini fins al 7 d’abril de 2022 per presentar la recepta amb la qual competiran a la gran final, que se celebrarà el 26 d’abril a les instal·lacions de Le Cordon Bleu Madrid.

Molta sort als nostres candidats!