Jornada de portes obertes al nou centre formatiu Esment Inca

7 Mar 2022 | Noticias

El nou centre de formació Esment Inca va celebrar una jornada de portes obertes per mostrar les instal·lacions i informar dels primers cursos formatius del sector de la restauració que es posaran en marxa aquest pròxim mes d’abril.

La jornada va comptar amb la participació de més de 30 persones, procedents de diferents zones del Raiguer i nord de l’illa, interessades en els nous cursos formatius de nivell 1 que s’impartiran de forma gratuïta i que els hi permetrà obtenir un certificat de professionalitat en Operacions Bàsiques de Restaurant i Bar, o bé un certificat en Operacions Bàsiques de Cuina.

Tots dos cursos estan dirigits a persones que actualment es trobin en situació d’atur i que, per tant, tinguin la targeta com a demandant de feina, però sobretot «que mostrin un compromís i motivació per la formació», tal com va destacar l’equip del servei d’Orientació d’Esment Escola Professional, encarregat de dirigir la jornada..

Si esteu interessats en algun d’aquests dos cursos podeu fer arribar la vostra sol·licitud a través d’aquest formulari:  https://www.esmentescola.es/formulario-aprendices

Per a més informació, podeu dirigir-vos a cursos@esmentescola.es

Jornada puertas abiertas Inca1 Jornada puertas abiertas Inca2