Escola impulsa dues noves formacions gratuïtes d’Agricultura i Microinformàtica

8 Nov 2022 | Noticias

Esment Escola Professional amplia la seva oferta formativa i estrena dos nous Certificats de Professionalitat per a joves desocupats majors de 16 anys, en les especialitats d’Agricultura i Microinformàtica.

Tots dos cursos donaran inici l’any vinent i seran totalment gratuïts ja que compten amb el finançament del SOIB.

El primer dels nous cursos porta per títol Certificat de Professionalitat d’Operacions auxiliars de muntatge i manteniment de sistemes microinformàtics. Inclou tres mòduls formatius, en modalitat presencial, i un mòdul de pràctiques no laborals de 80 hores en una empresa o centre de treball. Les persones que obtinguin aquesta titulació estaran acreditades per a poder realitzar operacions auxiliars de muntatge i manteniment d’equips microinformàtics dins l’àmbit empresarial.

El curs donarà inici al gener de 2023 i s’impartirà en el centre Esment Inca.

Una altra de les novetats formatives que impulsa enguany Esment Escola Professional és el Certificat de Professionalitat d’Activitats auxiliars en Agricultura. Començarà el pròxim mes d’abril i es durà a terme a les instal·lacions del Centre Esment Weyler, a Son Ferriol.

Aquesta acreditació també està dirigida a joves desocupats que siguin majors de 16 anys i vulguin aprendre a executar tota classe d’operacions auxiliars en cultius agrícoles.

Nous certificats en hostaleria

De la mateixa manera, Esment Escola Professional ofereix dues noves formacions en l’àmbit de l’hostaleria: Certificat de Professionalitat Cuina (CP1), que s’iniciarà el 30 de gener del 2023; i Certificat de Professionalitat bar i restaurant  (CP1), previst pel 6 de febrer.

Les persones que estiguin interessades a inscriure’s a qualsevol d’aquestes formacions poden fer-ho a través del formulari web:

logo SOIB      logo Treball