Comença el nou curs Certificat de Professionalitat en Operacions Auxiliars de Muntatge i manteniment de sistemes microinformàtics a Esment Inca

1 Feb 2023 | Noticias

Esment Inca dona la benvinguda als 15 alumnes que han iniciat aquesta setmana el nou curs de Certificat de Professionalitat en Operacions Auxiliars de Muntatge i manteniment de sistemes microinformàtics.
Aquest és el primer mòdul que posa en marxa Esment Escola Professional en aquesta especialitat, i ha comptat amb el finançament del SOIB.
Al llarg del curs, els alumnes aprendran a donar resposta a problemes de reparació o manteniment d’ordinadors, així com a fer ús de totes les eines d’ofimàtica.
La formació està dirigida per Víctor Gómez, enginyer mecànic i Tècnic Superior en Sistemes microinformàtics i xarxes, que ha destacat que aquesta certificació combina la formació en aula amb un període de pràctiques a una empresa, on els aprenents podran aplicar tot allò que han après.