Arrenca el nou curs de Certificat de Professionalitat de Cuina a Esment Escola Professional

2 Feb 2023 | Noticias

Quinze joves han iniciat aquesta setmana el nou curs de Certificat de Professionalitat d’Operacions Bàsiques de Cuina a Esment Escola Professional.

Amb aquesta formació, els alumnes aprendran a pre-elaborar aliments, preparar i presentar elaboracions culinàries senzilles o assistir a la preparació de plats més complexes, aplicant tècniques i normes bàsiques de manipulació i conservació d’aliments.

Aquesta certificació té una duració de gairebé tres mesos i inclou unes hores de pràctiques en empreses del sector perquè els alumnes puguin aplicar tot allò que han après en el centre.

Un cop finalitzada, els aprenents que desitgin adquirir un grau més de professionalitat podran accedir directament a la Formació Dual, una modalitat que augmenta les possibilitats d’inserció laboral perquè combina la formació pràctica i remunerada a l’empresa, amb la formació teòrica a l’aula.