Arranca el nou curs d’Operacions Bàsiques de Bar i Restaurant

23 Feb 2023 | Noticias

Quinze joves han iniciat el nou curs de Certificat de Professionalitat d’Operacions Bàsiques de bar i restaurant a Esment Escola Professional.

Aquesta certificació té una duració de gairebé tres mesos i inclou hores de pràctiques en empreses del sector perquè els alumnes puguin aplicar tot allò que han après en el centre. Aquesta formació està financiada pel SOIB i està dirigida a joves desocupats, prioritzant la formació i aprenentatge dels joves com a via per a la seva inserció laboral.

Un cop finalitzada, els aprenents que desitgin adquirir un grau més de professionalitat podran accedir directament a la Formació Dual, una modalitat que augmenta les possibilitats d’inserció laboral perquè combina la formació pràctica i remunerada a l’empresa, amb la formació teòrica a l’aula.